Tab Content
  • The Dude's Avatar
    3 Days Ago
    The Dude replied to a thread Drunk Posting Thread in The Hub
    Yeah. If I was a cat I'd probably wanna live with my parents because I know I'd be looked after so well. It's like some sort of cat paradise. As...
    249 replies | 70815 view(s)
  • The Dude's Avatar
    4 Days Ago
    The Dude replied to a thread Drunk Posting Thread in The Hub
    Drinking polish beer again. Not very drunk but getting there. Hope my parents cat gets thru a while longer. They have other cats but he's my...
    249 replies | 70815 view(s)
  • The Dude's Avatar
    6 Days Ago
    The Dude replied to a thread Chess in Gaming
    The good thing about playing chess via computer or app is people cant cheat/forget the rules. It's really, really sad when people cheat at chess....
    27 replies | 5106 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    Theres already a shortage of beds at mental health hospitals and if the NHS can't get hold of anti-psychotics theres gonna be serious problems. I...
    153 replies | 42827 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    The Dude replied to a thread Limp Bizkit in Music
    I don't really understand the hate for them, but Durst doesn't have anything interesting to say in his "bars" that's for sure. But yeah, the energy...
    9 replies | 553 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    The Dude replied to a thread Drunk Posting Thread in The Hub
    My mate just turned up with a bottle of rum. Quarter of the bottle down already and it's not even 12. Fuck it.
    249 replies | 70815 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    The Dude replied to a thread Limp Bizkit in Music
    I don't like Rage. Deftones are ok but kinda meh about actually listening to a full album. My Own Summer is a great track though, the main riffs is...
    9 replies | 553 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    The Dude replied to a thread Limp Bizkit in Music
    I'm surprised they're still going. Everyone hates them. ...but yeah you're right, theres some good riffs in there stuff. Like I said somewhere...
    9 replies | 553 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    The Dude replied to a thread Drunk Posting Thread in The Hub
    Glad someone agrees with me. I was bored of lager and figured I'd try it again for a change, and quickly regretted it. If I get any money together...
    249 replies | 70815 view(s)
  • The Dude's Avatar
    3 Weeks Ago
    The Dude replied to a thread Drunk Posting Thread in The Hub
    Drinking Guinness. Reminded me why I don't buy it. It sucks. It's weak as Carling pretty much and feels difficult to drink much of it.... But I paid...
    249 replies | 70815 view(s)
No More Results
About The Dude

Basic Information

Date of Birth
November 3, 1989 (29)
About The Dude
Location:
On a Nightrain!

Signature


“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”

Statistics


Total Posts
Total Posts
342
Posts Per Day
0.98
General Information
Last Activity
16 Hours Ago
Join Date
05-10-2018
Referrals
0