Search:

Type: Posts; User: Prime Time

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Trailer looks great, definitely going to see it...

    Trailer looks great, definitely going to see it as soon as I can. Probably won't be the first day or two but as soon as possible afterwards.
  2. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Your instincts are all pretty good. You don't...

    Your instincts are all pretty good. You don't need to tweak your thoughts too far and you'll get to the answer.
  3. Replies
    135
    Views
    8,597

    Played the whole album the other day.

    Played the whole album the other day.
  4. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Nope. Didn't win multiple WWE titles multiple...

    Nope. Didn't win multiple WWE titles multiple times, so far as I'm aware.
  5. Replies
    540
    Views
    43,457

    Sticky: Yes, believe it or not I got that.

    Yes, believe it or not I got that.
  6. Replies
    135
    Views
    8,597

    Yeah, I enjoyed it again. Found it made a few...

    Yeah, I enjoyed it again. Found it made a few more demands of the audience than the first two weeks but nothing to really complain about. Enjoyed set-up promo early, the main event and the end of the...
  7. Replies
    540
    Views
    43,457

    Sticky: Call me crazy because I haven't slept properly in...

    Call me crazy because I haven't slept properly in about eight days now, but isn't that..... all the weeks?
  8. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Neither Al Snow nor Tazz is correct.

    Neither Al Snow nor Tazz is correct.
  9. Hmm, sounds kinda Hegelian, in a...

    Hmm, sounds kinda Hegelian, in a thesis/antithesis/synthesis kinda deal.

    I'm not sure I buy it. Not to make a crass analogy but it seems to me that something like cyanide wouldn't be healthy to...
  10. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Ah. If I'd known that she had won the 24/7 title...

    Ah. If I'd known that she had won the 24/7 title that would have been easier.

    1) I once won a title without *really* working for the company.
    2) I was part of one of the worst received matches...
  11. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Hmm. Still odd numbers. Imply essentially a...

    Hmm. Still odd numbers. Imply essentially a novelty act, but one that will have gotten some PPV exposure on a semi-regular basis.

    Two names in my head but I think the one that works best would be...
  12. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Not a clue. I can't think of anyone who would...

    Not a clue. I can't think of anyone who would have a PPV/match ratio like that - it's got to be even more favourable than Goldberg's and Lesnar's, and I honestly can't recall anyone else who has had...
  13. Round 9 Update Smiffy heads to the top of the...

    Round 9 Update

    Smiffy heads to the top of the pack with a player of the round performance. Gooner and Mazza also do well, and a good round for Golden at the bottom means that he joins on to the...
  14. I've had the same thought. My instinct is no,...

    I've had the same thought. My instinct is no, something has got to give, and maybe even sooner rather than later. But I don't know, that's just a feeling.
  15. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    I think he left wrestling and went into real...

    I think he left wrestling and went into real estate.

    Is it Dustin Rhodes? I only know of two people who were in WCW and AEW who were wrestlers and he's the closest one to having 'Ron Bass'...
  16. Replies
    77
    Views
    9,128

    Gotta up their game against South Africa, but...

    Gotta up their game against South Africa, but they can win that one if they turn up.

    Oddly, New Zealand are favourites (odds-on), but England are still lower than Wales in the betting. I don't...
  17. Replies
    67
    Views
    8,344

    Ha, you'll need to write to Kerrang then. When...

    Ha, you'll need to write to Kerrang then. When that came out the review had no mention of Motley Crue but called it 'your new favourite Stoner Rock band'. You talk about that a lot so I thought it...
  18. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    It is The Grand Wizard. As far as I know he...

    It is The Grand Wizard. As far as I know he didn't wrestle, but he didn't get started IN wrestling until he was in his thirties (I think people misread this a little and tripped themselves up on it)....
  19. Replies
    540
    Views
    43,457

    Sticky: We've now got the data for the week of the...

    We've now got the data for the week of the 7th-13th, and there's still no sign of it across the combined live/time-shifted top 15 programmes for ITV4. All we can be sure of is that it was somewhere...
  20. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Neither is right, though Gooner does have Fuji's...

    Neither is right, though Gooner does have Fuji's debut right, I believe. But unless I'm wrong Mr Fuji is just a shortened version of his surname.

    Chyna... no. I'm not sure it passes any of the...
  21. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    I might be wrong but I don't remember Clarence...

    I might be wrong but I don't remember Clarence Mason managing any singles champions, so he'd be wrong on that clue at least.

    If there's any doubt when I say that they managed winners of the three...
  22. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    Nope.

    Nope.
  23. Replies
    234
    Views
    24,727

    Sticky: Saw Gemini Man at the weekend. That takes me to...

    Saw Gemini Man at the weekend. That takes me to about 33 for the year, which leaves me wanting to try and find another 17 movies to see in the next 11 weeks.

    They've also lowered the prices at the...
  24. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    I'm not sure if this is any good but it'll get us...

    I'm not sure if this is any good but it'll get us going at least.

    1) My wrestling name was designed as a giant 'fuck you'.
    2) I didn't start in wrestling until I was into my 30s.
    3) I managed...
  25. Replies
    1,235
    Views
    161,695

    It depends on how 'famous' it has to be, but I...

    It depends on how 'famous' it has to be, but I think Lanny Poffo works with all three clues.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4